Muzyka filmowa - Forum FilmMusic.pl

muzyka filmowa i nie tylko...
Dzisiaj jest wt paź 16, 2018 16:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 03, 2017 05:45 am 
Offline
Kserujący nuty
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
Posty: 275
Lokalizacja: Vancouver, Kanada
Co prawda filmu nie widzialem ale muzyka juz od pierwszego utworu zrobila na mnie bardzo pozytywne wrazenie.
Wbrew pozorom film jest pelnoprawnym dramatem i w sumie taka jest muzyka - latwo ja przeoczyc a dla mnie stanowi takiego troche dalszego kuzyna muzyki z Carol. Podobna melodyka, tylko jakby troche bardziej dramatyczniejsza i rozbudowana.
No i fajny zabieg - glowny temat dopiero pojawia sie w 14 utworze, co nie znaczy ze pierwszych 13 jest malo melodyjnych :wink:

Obrazek
1. Tree of Memory [4:01]
2. Birth [1:23]
3. First Night [2:09]
4. Cotchford Farm [1:54]
5. The Object of My Affection - The Boswell Sisters / Jimmie Grier [3:21]
6. Toys and Stars [1:23]
7. Into the Forest [3:00]
8. Bear Hunt [1:58]
9. Goes to Town in a Golden Gown [1:06]
10. To the Zoo [1:55]
11. Balloons [0:50]
12. Snowfall, Snowrise [2:25]
13. A Man and His Dream - Al Bowlly [3:24]
14. Drawing Pooh [2:33]
15. I'm Billy Moon, and I'll Be Back Soon [1:57]
16. When We Were Young [0:47]
17. The People a Person Loves [1:38]
18. Fame [3:37]
19. Tea with Christopher Robin [3:24]
20. Keep Your Memories [3:27]
21. Down the Stairs, Nobody Cares [0:53]
22. Not Another Word [1:31]
23. Private Milne [1:19]
24. Billy Leaves [5:35]
25. Well, If It Isn't Billy Moon [3:14]
26. Home, I Should Think [2:12]


Ostatnio zmieniony pt lis 03, 2017 18:54 pm przez MichalP, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt lis 03, 2017 18:25 pm 
Offline
James Horner
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
Posty: 17072
Było wspominane w "wyczekiwanych scorach" i temacie kompozytora ;)


Na górę
Post: pt lis 03, 2017 18:31 pm 
Offline
Jan Borysewicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
Posty: 48130
w sumie można było założyć temat, fani Burwella będą mieli używanie!





:mrgreen:

_________________
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!


Na górę
Post: pt lis 03, 2017 19:05 pm 
Offline
Kserujący nuty
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
Posty: 275
Lokalizacja: Vancouver, Kanada
Ehhh, no to dalem ciala. Przeredagowalem swoj post, co by nie wyjsc juz na totalnego... :oops: .

Ale w sumie nie zaluje, ze wspomnialem o tej sciezce osobno bo chociaz Burwell nie jest jakis super popularny to w zalewie "mega wypasnych" sciezek do przeroznych kinowych hiciorow to troche takiego stonowanego i melodyjnego grania dobrze robi na system nerwowy :lol:

Mam juz za soba trzy pelne odsluchy i po kazdym razie coraz bardziej podoba mi sie ta sciezka. Szczegolnie druga polowa, kiedy oba glowne tematy zaczynaja fajnie ze soba wspolgrac i robi sie bardziej dynamicznie. Dla mnie ta muzyka wyroznia sie tym, ze jak przy wielu podobnych dramatach ta muzyka w ogole sie nie snuje - od poczatku do konca ma charakter i kompozytor widac, ze mial pomysl na odpowiednia narracje. Porownal bym ja troche to Rebel in the Rye Beara w warstwie narracyjnej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl