Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Machine
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Nie wiem o czym ten film, ale jak patrzę na okładkę to mam wrażenie, że to takie X-Men: First class w wersji Burtona z babą zamiast łysego na wózku.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Poniekąd, gdyż ta pani prowadzi właśnie ten dom dla dzieci, które mają specjalne zdolności, lub mogą być postrzegane jako inne. Sam dom znajduje się w pętli czasowej, chyba w latach 40tych i ogólnie są te osoby w nim bezpieczne. Nie czytałem książek, ale są ponoć dość popularny i ich miłośnicy bardzo nie lubią, kiedy się mówi o nich jako o "A to tacy X-Meni".
Okładka zaskoczeniem nie jest, ale wreszcie to się ukazuje... "Wreszcie" znaczy 14 Października.
Okładka zaskoczeniem nie jest, ale wreszcie to się ukazuje... "Wreszcie" znaczy 14 Października.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
OK jest tracklista:
1. Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children
2. Bedtime Stories
3. Arrival At The Island
4. A Place Like This
5. Squirrel Rescue
6. Enoch’s Dolls
7. Projecting Dreams
8. The Augusta
9. I’ll Be Here Forever
10. Barron’s Experiment
11. Barron Revealed
12. Surprise Visitor
13. Hollow Attack
14. Raising The Augusta
15. Blackpool
16. Standoff At Blackpool Tower
17. Handy Candy
18. Ymbrynes, Ymbrynes, Here I Come
19. Peculiars Vs. Wights
20. Two Jakes
21. Go To Her
Czyli chyba jak to u Burtona bywa będą napisy początkowe, gdyż jak inaczej wytłumaczyć pierwszy utwór.
Zaraz, zaraz, a gdzie jest piosenka Florence + The Machine? Nie ma jej na płycie? I już to wydanie niestety traci w moich oczach.
1. Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children
2. Bedtime Stories
3. Arrival At The Island
4. A Place Like This
5. Squirrel Rescue
6. Enoch’s Dolls
7. Projecting Dreams
8. The Augusta
9. I’ll Be Here Forever
10. Barron’s Experiment
11. Barron Revealed
12. Surprise Visitor
13. Hollow Attack
14. Raising The Augusta
15. Blackpool
16. Standoff At Blackpool Tower
17. Handy Candy
18. Ymbrynes, Ymbrynes, Here I Come
19. Peculiars Vs. Wights
20. Two Jakes
21. Go To Her
Czyli chyba jak to u Burtona bywa będą napisy początkowe, gdyż jak inaczej wytłumaczyć pierwszy utwór.
Zaraz, zaraz, a gdzie jest piosenka Florence + The Machine? Nie ma jej na płycie? I już to wydanie niestety traci w moich oczach.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
oby się nie okazało, że tym samym zniknął potencjalnie jedyny ciekawy utwór płyty...
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Soundtrack (bez piosenki ) jest już do odsłuchania w "sklepach". Ja niestety ze względu chorobowych nie mam na razie czasu, aby wyjść do kina, ale postaram się w tym zaczynającym się tygodniu.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Początek całkiem przyjemny. Im dalej w las tym więcej nijakości się wkrada. Ogólnie taka trójeczka standardowa.
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Pierwsza połowa scoru kołysze nas dźwiękami niemal jak robi to Cliff Martinez, zaskakująco stonowany score, tajemniczy, obdarzony łagodną elektroniką, delikatnym dętym drewnem i ksylofonami. Druga połowa zaczyna się już bardziej mrocznie i epicko, dochodzi orkiestra, chóry, organy i bliżej już temu do standardów Elfmana dla Burtona, toteż robi się też i bardziej rzemieślniczo, a same kawałki akcji wielce nie zachwycają i do kunsztu action scoru Danny'ego, choćby z Frankenweenie czy Goosebumps tu daleko.
Z całości, tak po dwóch razach nie wiele w sumie zostaje, ale praca to jak najbardziej w porządku, klimacik, oryginalne momenty i trochę Elfmanizmów posiada (Dark Shadows), może jest trochę długo, bo 70 minut, także bywa nużąco, ale słucha się nieźle, także trójeczkę postawię. Spodziewanej co przez niektórych siary nie ma i mamy do czynienia z solidną pracą, która ma prawo dobrze wybrzmieć w obrazie, a dzisiejszy Elfman wcale nie musiałby zrobić tego lepiej, choć po części to trochę taka jego imitacja przez jak podejrzewam jego pomocnika Highama, budząca skojarzenia, z tym co niedawno robił Franglen z Hornerem w M7, na szczęście Margeson dodawał tu trochę świeżości (elektronika), ale to tylko przypuszczenia, bo nie wiemy dokładnie co kto robił.
Ps. Jestem ciekaw sceny z techno kawałkiem "Handy Candy", swoją drogą mogliby go dać na koniec jako bonus, bo do całości pasuje jak świni siodło, choć utwór to pozytywny.
Z całości, tak po dwóch razach nie wiele w sumie zostaje, ale praca to jak najbardziej w porządku, klimacik, oryginalne momenty i trochę Elfmanizmów posiada (Dark Shadows), może jest trochę długo, bo 70 minut, także bywa nużąco, ale słucha się nieźle, także trójeczkę postawię. Spodziewanej co przez niektórych siary nie ma i mamy do czynienia z solidną pracą, która ma prawo dobrze wybrzmieć w obrazie, a dzisiejszy Elfman wcale nie musiałby zrobić tego lepiej, choć po części to trochę taka jego imitacja przez jak podejrzewam jego pomocnika Highama, budząca skojarzenia, z tym co niedawno robił Franglen z Hornerem w M7, na szczęście Margeson dodawał tu trochę świeżości (elektronika), ale to tylko przypuszczenia, bo nie wiemy dokładnie co kto robił.
Ps. Jestem ciekaw sceny z techno kawałkiem "Handy Candy", swoją drogą mogliby go dać na koniec jako bonus, bo do całości pasuje jak świni siodło, choć utwór to pozytywny.
- sznurek066
- Parkingowy przed studiem nagrań
- Posty: 35
- Rejestracja: śr sie 17, 2016 02:32 am
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
W filmie prezentuje się jak na soundtracku.
W pierwszej połowie filmu tworzy ładne tło czasem wybijając się na pierwszy plan. Niestety druga część prezentuje się zdecydowanie gorzej. W niektórych scenach muzyka jest zbyt pompatyczna w innych chaotyczna. Ode mnie 3,5.
W pierwszej połowie filmu tworzy ładne tło czasem wybijając się na pierwszy plan. Niestety druga część prezentuje się zdecydowanie gorzej. W niektórych scenach muzyka jest zbyt pompatyczna w innych chaotyczna. Ode mnie 3,5.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Film mi się podobał, choć bez szału. Muzycznie jest różnie, ale jednak czegoś mi w tej kompozycji zabrakło. Ale to pewnie analiza na dłuższy tekst, który może niebawem się ukaże
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016) - Michael Higham, Matthew Margeson i piosenka Florence + The Mach
Tragedii nie ma z tym filmem, po ostatniej formie Burtona myślałem, że będzie gorzej, ale nie było Deppa i Heleny i wyszło to tylko na drobre. Fajne sekwencje z animacją poklatkową. Niemniej był potencjał na więcej i pewnie Burton w formie z przełomu lat 80./90. więcej by z tego wyciągnął.
Muzyka to takie rzemiosło, ilustracyjnie poprawne z wyjątkiem zmasakrowanej sceny na lodowisku. Może sam zamysł nie był taki katastrofalny, ale wykonanie już owszem- drugiego takiego utworu, który rozmijałby się z ilustrowaną sceną pod kątem dramaturgii, tempa etc. to sobie w 2016 nie przypominam. Jakby całość była równie trafna, dałbym antymuzę. Na szczęście reszta jest już przyzwoita. Szkoda tylko, że nie było w tym choćby pół dobrego tematu.
Muzyka to takie rzemiosło, ilustracyjnie poprawne z wyjątkiem zmasakrowanej sceny na lodowisku. Może sam zamysł nie był taki katastrofalny, ale wykonanie już owszem- drugiego takiego utworu, który rozmijałby się z ilustrowaną sceną pod kątem dramaturgii, tempa etc. to sobie w 2016 nie przypominam. Jakby całość była równie trafna, dałbym antymuzę. Na szczęście reszta jest już przyzwoita. Szkoda tylko, że nie było w tym choćby pół dobrego tematu.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński