Templar pisze:Lisowi chodziło o temat "5 najbardziej przereklamowanych filmów" z działu "Filmy", a nie o 5 przereklamowanych filmów Nolana...
dokładnie
a z Nolana tyko TDKR mnie irytuje ale i tak go mam na BD
Templar pisze:Lisowi chodziło o temat "5 najbardziej przereklamowanych filmów" z działu "Filmy", a nie o 5 przereklamowanych filmów Nolana...
Napisz to pod recenzjami na oficjalnej stronie to porozmawiamy o interpunkcji.Kaonashi pisze:Po przecinku/kropce - spacja.
Tylko że nie ma dzisiaj już kompozytorów, którzy nie byliby nie skomercjalizowani. Może Williams dobiera sobie projekty, jak chce. Ale przy Book Thief udzielił chyba więcej wywiadów niż w całej karierze razem wziętej. Nawet jemu się to przytrafiło, a jakoś nie wpłynęło na jakość muzyki.Oliver pisze:Poprostu komercjalizacja nie sluży Hansowi Panie Pawle.Czasami lepiej nic nie wiedziec i tez mozna z tym życ.Skoro ludzie interesują się jego procesem twórczym to dobrze,że tak jest.To jest coś wartościującego w muzyce filmowej,ale ja czasami wole jak "prawdziwy magik nie zdradza swoich tajemnic".Dlatego Zimmer nie jest już magikiem w sferze mentalnej,a wartośc artystyczna go nie obchodzi bo światem rządzą pieniądze i dobrze.Nawet wśród kompozytorów mamy rekina biznesu czy maklera na giełdzie,który uzurpuje sobie prawo do trzymania w rydzach nawet tych wyżej postawionych rozkochanych w jego brzmieniu.