Muzyka filmowa - Forum FilmMusic.pl

muzyka filmowa i nie tylko...
Dzisiaj jest pn wrz 24, 2018 10:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 06, 2018 15:37 pm 
Offline
Hans Zimmer
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Posty: 27038
Cytuj:
Oluś bryluje na czerwonym dywanie ;) Zastanawiam się czy to rockowe granie w tle to jest jego muzyka :shock: Jeśli tak, to byłby szok!
Normalnie tylko czekać aż Desplat założy kapelę death-metalową. :P
Ale akurat na ten score Desplata czekam, jak i też jestem ciekaw filmu, choć niestety hp_gof mi już zaspoilerował, że cycków nie będzie. :(

Ale ciekawe jak Desplat się odnajdzie w westernie.

_________________
#WinaHansa
Obrazek


Na górę
Post: sob wrz 08, 2018 23:23 pm 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
No no no :) Jacques Audiard dostał Srebrnego Lwa w Wenecji za reżyserię ;) Czyli film musi być niezły, a to dobrze :)

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 00:10 am 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Ciekawie się prezentują klipy :) Mam nadzieję, że całość wkrótce wycieknie, bo już jest w sprzedaży we Francji. Ciekawe brzmienie, dość dynamiczne, nie są to na pewno flaki z olejem.
https://www.amazon.fr/fr%C3%A8res-Siste ... at+sisters

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 14:33 pm 
Offline
Jan Borysewicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
Posty: 47880
Marek Łach, czekamy! :D

_________________
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 18:51 pm 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
No dobra, całość jednak nie jest tak bardzo dynamiczna. Ale smaczki są. Jest klimacik. Ciekawe, jak to wypadnie w filmie. Na razie niestety nie wiadomo, kiedy polska premiera.

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 20:57 pm 
Offline
Jan Borysewicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
Posty: 47880
Kolejny zmarnowany score z którego już po połowie nic nie zostaje, i człowiek zasypia, w czym wydatnie pomaga też i skład, a w zasadzie jego brak, bo jak patrzę na booklet, to grało to 10 osób na krzyż, sami soliści pojedynczy, i to jego najskromniejszy score od lat, do tego bez żadnego tematu.. Desplat ma takiego doła twórczego że to już się przykre robi...

_________________
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 21:23 pm 
Online
Hardkorowy Koksu
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
Posty: 7211
Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
Najbardziej newmanowski Desplat jakiego ostatnio słyszałem ;)
Ale fakt, przynudza lekko. Kilka momentów okej, ale płyta za długa jak na taką muzę.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: pt wrz 14, 2018 22:47 pm 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Oj, chyba nie słuchaliście innych scorów do filmów Audiarda :D

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: wt wrz 18, 2018 23:23 pm 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Cytuj:
‘The Sisters Brothers’: How Alexandre Desplat’s First Western Score Subverts the Genre

The two-time Oscar winner avoided all musical conventions and came up with a strange jazz combo for Jacques Audiard's audacious western.

It’s been a great year for Alexandre Desplat, winning his second Oscar for “The Shape of Water” score and going Japanese for Wes Anderson’s animated “Isle of Dogs.” But with Jacques Audiard’s darkly comic Western, “The Sisters Brothers” (September 21, Annapurna) he found himself in uncharted territory and created a spare, subversive score.

“What could I write for a Western?,” Desplat said. “Because the movie’s so different, it allows something different. There’s no brass, there is a little jazz combo, but it’s playing something strange, oppressive, dark music. It was a long process of experimentation and trying not to be influenced by Bernstein, by Morricone, by anybody.”

“The Sisters Brothers,” based on the picaresque novel by Patrick deWitt, concerns two notorious assassins, Eli and Charlie Sisters (John C. Reilly and Joaquin Phoenix) on the trail of charming chemist, Warm (Riz Ahmed), who possesses a secret formula for prospecting gold. Warm is also being pursued by effete detective Morris (Jake Gyllenhaal). However, when they finally meet, the foursome partner to test the formula– with dire consequences.

“Having these characters who are losers and trying to understand what life is about reminded me of these Westerns that I’ve always liked, ‘The Missouri Breaks,’ ‘Jeremiah Johnson,’ ‘Little Big Man,'” Desplat said. “It could be film noir. And here they’re living a life that is poison and they have to change. It’s about brotherhood, it’s about the desire to improve humanity during a time that was far from the freedoms and values we have today.”

For such an unconventional Western, Desplat found musical inspiration in jazz and blues and experimentalist John Cage. He avoided all brass and emphasized prepared piano, timpani drums, a pair of cimbaloms for bass, and electric violin (played by his wife and concert master, Dominique Lemonnier).

“I wanted it to be rooted in the mid-20th century of American music, but from the world of [bassist] Charlie Mingus,” said Desplat. “And at the center is the electric violin, which adds a quirky sound. The textures are almost abstract, ghostly.”

“The Sisters Brothers” theme starts off with a jaunty piano that conjures the image of being chased by horseback. But then the combo kicks in. “It took a long time to find this motif that goes in the chord of C minor 7,” added Desplat.

He scored around the gunshots and long rides, with the only suspenseful music reserved for the tense overture, as low strings set up the violence of the brothers. When the Sisters get to the frenzy of San Francisco, the orchestra appropriately opens up to mark the importance of the moment.

“I didn’t differentiate music for the two pairs,” Desplat said. “I wanted the combo to blend for Eli and Charlie and Morris and Warm because they’re going toward the same path at the end. They’re not antagonists, they’re comrades suffering together and the music becomes one. But I used every opportunity for strangeness because this is a macabre fairy tale.”
https://www.indiewire.com/2018/09/the-s ... 202004917/

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: pt wrz 21, 2018 21:19 pm 
Offline
Jan Borysewicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
Posty: 47880
CD w Quartecie w połowie października.

_________________
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!


Na górę
Post: sob wrz 22, 2018 00:08 am 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
A jednak!

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Post: ndz wrz 23, 2018 10:42 am 
Offline
Jan Borysewicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
Posty: 47880
Desplat is probably the only orchestral (!) composer who can make cues with titles like “Shootout” or “Submarine Attack” sound completely boring.

:mrgreen:

_________________
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!


Na górę
Post: ndz wrz 23, 2018 12:40 pm 
Offline
Alexandre Desplat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Posty: 9386
Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Gdzieś to czytałem. Przy czym to nie są tracki z The Sisters Brothers, tylko Shoot Out jest z wydania cyfrowego additional music z Fantastic Mr. Fox (i wcale nie jest nudne), a Submarine Attack jest z The Curious Case of Benjamin Button i świetnie pasuje do filmu. No ale właśnie. To jest muzyka filmowa, a to jak brzmi muzyka w danej scenie, zależy od filmu i wizji reżysera. Jak się traktuje album wyłącznie jako płytką rozrywkę, to takie głupoty się później wypisuje.

_________________
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl