TOP 10, 2012 (przedłużono do 20.01.2013, 20:00)
Re: TOP 10, 2012
Przypominam, że listy można składać do 13 stycznia włącznie. Póki co mamy tylko 7 list, ruchy
Re: TOP 10, 2012
Spokojnie, delektujemy się muzyką, zapoznajemy się z filmami ... A jak nie zdążymy, to świat się nie zawali! Wygrają poprostu Wasi faworyci.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2012
Zaraz to Topy pokryją się nam z Globami?Mystery pisze:Przypominam, że listy można składać do 13 stycznia włącznie. Póki co mamy tylko 7 list, ruchy
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Arthur
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1135
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 21:16 pm
- Lokalizacja: Pzn
Re: TOP 10, 2012
Ode mnie jak zwykle podsumowanie płytowe.
1. Rise of the Guardians - Alexandre Desplat
2. Cloud Atlas - Tom Tykwer
3. Life of Pi - Jeff Danna
4. Dans La Maison - Philippe Rombi
5. La nouvelle guerre des buttons - Philippe Rombi
6. John Carter - Michael Giacchino
7. Skyfall - Thomas Newman
8. Anna Kareina - Dario Marianelli
9. Brave - Patrick Doyle
10.The Amazing Spider Man - James Horner
Desplat stał się jedynym pewnym gwarantem "jakości" ostatnimi laty- co roku napiszę coś co po prostu lubi się słuchać i za to go lubimy. W tym roku niespodzianka walczyła zawzięcie o pierwsze miejsce, ale ostatecznie stwierdziłem, że bardziej nosi ją świeżość niż klasa która obroni się i po wielu latach- dlatego Nummer 2. Life of Pi zostało docenione, bardziej ze względu na brak innych kandydatów niż za własne walory. Wole słuchać tego z czego czerpał Danna- z zespołów grających etniczną muzykę. Pewniakiem był komentarz Adama: ale to nudne. I to bardzo prawdziwy komentarz- różnica jedynie w tym czy zdecydowana większość populacji z kultury łacińskiej umie (choć na chwile!) przestać z nią walczyć i się nią cieszyć.
Rombiego dałem żeby udawać, że jestem ambitny i podtrzymać argument, ze Europa wciąż ma coś do powiedzenia a tak na serio to ładne to do przesłuchania parę razy jest, ale co z tym później? Chyba podobne zastosowanie co jakaś tania ładnie pomalowana porcelana: pare razy pooglądamy, a później czy się zbije, czy nie- I don't care.
6-10 to w sumie jeden poziom, a więc kolejność dowolna- fajne średniaki do słuchania, jest klimat jest parę kawałków, czego chcieć więcej! Horner ten czy inny, Fishing Mario czy przeklasyczny Mario. Tu i Hobbit mógł się znaleźć, ale CD2 jest słabe i niepotrzebne. I by uniknąć niedomówień- TDRK jest jeszcze słabsze... i niech Hansu obudzi się z letargu w końcu. Alleluja i do przodu!
1. Rise of the Guardians - Alexandre Desplat
2. Cloud Atlas - Tom Tykwer
3. Life of Pi - Jeff Danna
4. Dans La Maison - Philippe Rombi
5. La nouvelle guerre des buttons - Philippe Rombi
6. John Carter - Michael Giacchino
7. Skyfall - Thomas Newman
8. Anna Kareina - Dario Marianelli
9. Brave - Patrick Doyle
10.The Amazing Spider Man - James Horner
Desplat stał się jedynym pewnym gwarantem "jakości" ostatnimi laty- co roku napiszę coś co po prostu lubi się słuchać i za to go lubimy. W tym roku niespodzianka walczyła zawzięcie o pierwsze miejsce, ale ostatecznie stwierdziłem, że bardziej nosi ją świeżość niż klasa która obroni się i po wielu latach- dlatego Nummer 2. Life of Pi zostało docenione, bardziej ze względu na brak innych kandydatów niż za własne walory. Wole słuchać tego z czego czerpał Danna- z zespołów grających etniczną muzykę. Pewniakiem był komentarz Adama: ale to nudne. I to bardzo prawdziwy komentarz- różnica jedynie w tym czy zdecydowana większość populacji z kultury łacińskiej umie (choć na chwile!) przestać z nią walczyć i się nią cieszyć.
Rombiego dałem żeby udawać, że jestem ambitny i podtrzymać argument, ze Europa wciąż ma coś do powiedzenia a tak na serio to ładne to do przesłuchania parę razy jest, ale co z tym później? Chyba podobne zastosowanie co jakaś tania ładnie pomalowana porcelana: pare razy pooglądamy, a później czy się zbije, czy nie- I don't care.
6-10 to w sumie jeden poziom, a więc kolejność dowolna- fajne średniaki do słuchania, jest klimat jest parę kawałków, czego chcieć więcej! Horner ten czy inny, Fishing Mario czy przeklasyczny Mario. Tu i Hobbit mógł się znaleźć, ale CD2 jest słabe i niepotrzebne. I by uniknąć niedomówień- TDRK jest jeszcze słabsze... i niech Hansu obudzi się z letargu w końcu. Alleluja i do przodu!
Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli. - Albert Schweitzer
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2012
To teraz się zacznie. Moja lista:
1. The Dark Knight Rises - Hans Zimmer
2. Cloud Atlas - Tom Tykwer, Reinhold Heil & Johnny Klimek
3. Lincoln - John Williams
4. Cosmopolis - Howard Shore
5. Skyfall - Thomas Newman
6. Cabin in the Woods - David Julyan
7. Sinister - Christopher Young
8. Timescapes - John Stanford
9. John Carter - Michael Giacchino
10.Dredd - Paul Leonard-Morgan
1. The Dark Knight Rises - Hans Zimmer
2. Cloud Atlas - Tom Tykwer, Reinhold Heil & Johnny Klimek
3. Lincoln - John Williams
4. Cosmopolis - Howard Shore
5. Skyfall - Thomas Newman
6. Cabin in the Woods - David Julyan
7. Sinister - Christopher Young
8. Timescapes - John Stanford
9. John Carter - Michael Giacchino
10.Dredd - Paul Leonard-Morgan
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: TOP 10, 2012
Najciekawsza z dotychczasowych Choć dziwne, że w Top 10 jest praca której dałeś tylko 2.5
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2012
Dziękuję. I zapewne to najmilsza i najłagodniejsza opinia z jaką spotkam się odnośnie mego TOPu. A co do wyboru, niektórych dziwnych score'ów. Kierowałem się najbanalniejszym i niegodnym recenzenta kryterium - słuchalnością. Układając listę, po prostu wybrałem te score'y, które najczęściej w tym roku słyszałem. Gdyby mi się nie podobały to bym ich nie słuchał, nawet jak jest tam parę "guilty pleasure".
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: TOP 10, 2012
ale dalej nie rozumiem jak to jest do Top10 dawać score któremu się dało 2 czy 2,5/5? to jak takie oceny podpinamy też to moja lista powinna mieć ze 40 tytułów, bo w tym roku doprawdy mało co poniżej 2 oceniłem
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2012
To przecież napisałem się, że kierowałem się tym co najczęściej słuchałem. Mógłbym dać tam "Life of Pi", kilka Desplatów i Marianellego, Mastera i takie score'y, które są dobre i niektóre lepsze od niektórych z mojej listy. Ale czy mi się podobają i czy chętnie je słucham to już inna kwestia. A tutaj chyba wybieramy subiektywnie nasze ulubione score'y z 2012 roku?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: TOP 10, 2012
no owszem ale jak ulubionym scorem może być coś czemu się dało 2? ja np w swoim Top10 umieściłem scory którym daję od 4 wzwyż. a miejsca 11-20 to oceny 3-3,5/5. pozycji 21-30 nie robiłem bo tam były by dwóje i takie kwiatki jak Snow White np
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33964
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2012
Po prostu nie mogłem znaleźć aż tyle score'ów i od pozycji 8 miałem problemy co dać. Niestety "Amazing Spiderman" jakoś mi się nie spodobał i szybko o nim zapomniałem, aby go dawać.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: TOP 10, 2012
2012
1. Life of Pi - Mychael Danna
2. Cloud Atlas - Reinhold Heil, Johnny Klimek, Tom Tykwer
3. Skyfall - Thomas Newman
4. Argo - Alexandre Desplat
5. Rise of the Guardians - Alexandre Desplat
6. Anna Karenina - Dario Marianelli
7. The Amazing Spider-Man - James Horner
8. The Master - Jonny Greenwood
9. Lincoln - John Williams
10.John Carter - Michael Giacchino
1. Life of Pi - Mychael Danna
2. Cloud Atlas - Reinhold Heil, Johnny Klimek, Tom Tykwer
3. Skyfall - Thomas Newman
4. Argo - Alexandre Desplat
5. Rise of the Guardians - Alexandre Desplat
6. Anna Karenina - Dario Marianelli
7. The Amazing Spider-Man - James Horner
8. The Master - Jonny Greenwood
9. Lincoln - John Williams
10.John Carter - Michael Giacchino
Re: TOP 10, 2012
1.John Carter - Michael Giacchino
2.Cloud Atlas - Heil, Klimek, Tykwer
3.The Amazing Spider-Man - James Horner
4.For Greater Glory - James Horner
5.Anna Karenina - Dario Marianelli
6.Hobbit - Howard Shore
7.Rise Of The Guardians - Alexandre Desplat
8.Argo - Alexandre Desplat
9.Skyfall - Thomas Newman
10.ParaNorman - Jon Brion
2.Cloud Atlas - Heil, Klimek, Tykwer
3.The Amazing Spider-Man - James Horner
4.For Greater Glory - James Horner
5.Anna Karenina - Dario Marianelli
6.Hobbit - Howard Shore
7.Rise Of The Guardians - Alexandre Desplat
8.Argo - Alexandre Desplat
9.Skyfall - Thomas Newman
10.ParaNorman - Jon Brion